poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Jakaś taka pustak mnie ogarnia zupełnie nie wiem co mam z tym wszystkim robić. To zaczyna się robić chore. On z nią idą za rękę przez park ,są szczęśliwi patrzą sobie głęboko w oczy i widać że naprawdę się kochają. W przeciwieństwie do nas, mi zależy na tym wszystkim czasem aż za bardzo. Godzinami potrafię siedzieć i rozpamiętywać chwile spędzona z TOBĄ, bo chyba naprawdę Cię kochałam i chyba naprawdę  mi zależało i nie chyba tylko na pewno, tak jestem tego pewna. Brakuje mi Ciebie twojego ciepłego dotyku i cudnego zapachu. Niestety będę się musiała przyzwyczaić do życia bez Ciebie mimo iż nie jest naprawdę łatwo i nie będzie. Tylko kurwa po co to wszystko? Po co tyle słów ‘KOCHAM CIĘ’ wypowiedzianych prosto w oczy? Po co tyle zamętu i ciągłego spędzania czasu? No po co? Skoro tak naprawdę kochasz inną..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz