poniedziałek, 2 kwietnia 2012


PEZEET !

Ostatnio jedna z moich przyjaciółek zadała mi bardzo interesujące pytanie, które było sformułowane tak: Już go naprawdę nie kochasz? Przeczytają to długo zastanawiałam się co mam jej odpisać, odpisałam dwa proste, a zarazem bardzo tajemnicze słowa ,które nigdy niczego nie rozwiązują czyli: nie wiem. Zastanawiałam się dlaczego Ona w ogóle o to pyta przecież doskonale wie  że chce o Nim zapomnieć.. Okazało się, że pytała ponieważ chciała wiedzieć czy można tak po prostu po kilku miesiącach przestać kochać osobę która tak wiele dla Ciebie znaczyła.. Nie, nie można to nie jest takie proste. Wydaje mi się że pomimo iż minęło tyle czasu nadal go kocham i czuje do niego jakieś przywiązanie. Nie umiem żyć bez jego głosu, zapachu i cudownego poczucia humoru. Tylko On naprawdę potrafi poprawić mi humor bez względu na to co się dzieje, to tylko On potrafi przytulić mnie mocno i powiedzieć nie przejmuj się zobaczysz będzie dobrze. Mimo iż go kocham i po prostu nam nie wyszło i nigdy już nie wyjdzie. Chcę się z Nim przyjaźnić i mieć go bardzo blisko siebie !

1 komentarz: