niedziela, 1 kwietnia 2012






Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to że ja nadal tęsknie nie umiem tak po prostu zapomnieć, wydaje mi się że i tak na zbyt wiele się zgodziłam zbyt wiele sobie odpuściłam co jest do mnie zupełnie nie podobne. Jednak czasem trzeba odpuścić bo nie ma się siły już walczyć bo wykańcza Cię ta pieprzona rzeczywistość. Tylko problem w tym że od pewnego czasu czuje się zupełnie przegrana i zupełnie nie umiem sobie poradzić z uczuciem jakie mnie aktualnie otacza. Tak owszem wiem miałam wziąć się w garść i przestać myśleć o tym DUPKU, ale czy to takie proste ? oczywiście że nie. Wydaje mi się że pewne osoby zbyt wiele ode mnie wymagają a na to wszystko jest jeszcze za wcześnie. To wszystko jest jeszcze zbyt bolesne i nie umiem o tym mówić chyba nikomu aktualnie. Boje się tego co będzie jutro i boję się żeby to wszystko nie wróciło bo drugiego takiego rozczarowania chyba nie przeżyje. Najgorsze jest to że my się przecież ‘przyjaźnimy’ ale ani z jednej ani z drugiej strony nie wygląda to wcale jak przyjaźń. Codzienne pisanie ze sobą pogarsza aby moją sytuację i jeszcze bardziej boli. Wydaje mi się że nadal się kochamy tylko obydwoje jesteśmy zbyt dumni żeby to sobie powiedzieć i zacząć coś od nowa, ale przecież do zaczęcia czegoś nowego potrzeba nie jednej, a dwóch osób. Dalej… Kocham Go.

_______________________________________________________________________________
umieraaaaaaam !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz